با ورود تیم ملی بحرین به تهران شمارش معکوس برای سومین بازی تیم ملی در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی آغاز شده است.

فوتبال

بحرین  با کاروانی 41 نفره وارد تهران شد تا ساعت 19:30 فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف مردان کی روش برود.

بحرین هم مثل تیم ملی ایران از 2 بازی قبلی‌اش 4 امتیاز دارد و پس از تساوی روز اول در منامه مقابل قطر ، توانست اندونزی را در جاکارتا با2 گل مغلوب کند. دو تیم به فاصله 31 روز 2 بار با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند و نزدیکی امتیازات، حساسیت این دو بازی را بیشتر کرده است.

پیتر تیلور انگلیسی در شروع مسابقات تاکید داشت که بازیکنانش مشکل بدنی دارند ولی پیش از سفر به تهران گفت که وضعیت بدنی بازیکنانش بهتر شده است. او همچنین بازی فردا را سخت‌ترین بازی تیمش دانست؛ « ایران مدعی اول این گروه است. این سخت‌ترین بازی ماست؛ اگر به تساوی هم برسیم، نتیجه‌ای عالی خواهد بود.»

بحرین در شروع مسابقات به‌دلیل تنش‌های سیاسی تعدادی از بازیکنانش را در اختیار نداشت ولی برای بازی فردا تیم کامل‌تری در اختیار دارد. عبدالله عمر، هافبک تیم نوشاتل زاماکس سوئیس از روز جمعه به اردوی تمرینی بحرین اضافه شد. محمد حسین‌ مدافع و فوزی عاییش‌ هافبک که در قطر بازی می‌کنند هم قبل از پرواز به تهران به تیم اضافه شدند. این اردو در منامه برگزار شد و به خواسته تیلور ورود تماشاگران و خبرنگاران به آن ممنوع بود.

تمرین پشت درهای بسته

تمرین تیم ملی ایران هم در 2روز گذشته به درخواست کی‌روش پشت درهای بسته برگزار شد و سرمربی پرتغالی برنامه‌های تاکتیکی اصلی تیمش را در این جلسات مرور کرد. این جلسات اما تحت‌تأثیر مصدومیت علی کریمی قرار گرفت. هافبک تیم ملی که در بازی مقابل فلسطین هم بین 2نیمه تعویض شد، با توجه به درد پشت پایش روز گذشته تمرین سبکی انجام داد ولی به گفته دکتر خانلری، پزشک تیم ملی او قرار است در تمرین امروز در کنار سایر بازیکنان تمرین کند و به احتمال زیاد مشکلی برای بازی نخواهد داشت.

دکتر شهاب هم درباره مصدومیت کریمی گفت: «آسیب‌دیدگی او جزو آسیب‌دیدگی‌های جزئی دسته‌بندی می‌شود اما چون در ناحیه همسترینگ اوست، بنابراین فشار تمریناتش را سبک کردیم تا با احتیاط بیشتر، مشکلش حل شود. امیدواریم درد خفیف او تا پیش از آخرین جلسه تمرینی تیم ملی ( امروز ) کاملا از بین برود که برای این موضوع هم نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی داشت.» کریمی در بازی‌های اخیر جزو نفرات اصلی کی روش بوده و غیبت او می‌تواند برنامه‌های این مربی را به هم بریزد. پیش‌بینی می‌شود او در کنار نکونام و آندو مثلث میانی را تکمیل کند و درصورتی که به بازی نرسد کی‌روش احتمالا از مجتبی جباری یا پژمان نوری استفاده می‌کند.

خواب بُرد

سید جلال حسینی در بازی مقابل فلسطین مثل سایر مدافعان اصلی تیم ملی بازی نکرد ولی در بازی فردا در کنار هادی عقیلی در ترکیب اصلی خواهد بود. او درخصوص آخرین وضعیت خود وملی پوشان گفت:« شرایط خوبی داریم، این روزها با برنامه‌ای که کادر فنی برای بازی با بحرین دارد، خود را آماده این دیدار می‌کنیم. وضعیت خودم هم بسیار خوب است و در آمادگی بالایی به سر می‌برم و فقط آماده شکست دادن بحرین هستیم.

بحرین از تیم‌های خوب آسیاست و در چند سال اخیر پیشرفت خوبی داشته ولی مطمئنا ما برای پیروزی به زمین مسابقه می‌رویم.» او درخصوص حساسیت این دیدار اضافه کرد: «می دانیم این دیدار برای هواداران چقدر اهمیت دارد. هدف ما شکست بحرین است و این تیم باید خواب برد را ببیند. می‌خواهیم در پایان دور اول سرگروه باشیم و اگر مانند بازی قبل که مقابل اندونزی برگزار کردیم، بتوانیم با حضور پرشور تماشاگران، برنده از میدان خارج شویم، به هدفمان خواهیم رسید.»

کد خبر 147969
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز